Тренди SMM 2020 від студії цифрового маркетингу FAMA⠀

Тренди SMM 2020 від студії цифрового маркетингу FAMA⠀

Навіть діти, які мають лише кілька років, так вміло поводять себе з гаджетами, що здається, вміння користуватися планшетами або смартфонами передається їм із молоком матері. Так, світ змінився за останні роки. І теперішнє молоде покоління вже черпає інформацію не з телебачення, а з екранів своїх телефонів.⠀

А як це впливає на маркетинг?⠀

Просування у соціальних мережах та його актуальність

Часто можна побачити, як навіть люди, яким уже не мало років, так захоплено гортають стрічку Інстаграму чи Фейсбуку на своїх смартфонах. Соціальні мережі стали частиною нашого буденного життя. І цим користуються маркетологи.⠀

Існує вислів ” якщо ти не у соціальних мережах, то тебе не існує”. Так і з бізнесом, якщо власник, який хоче успішно розвивати свій бізнес, не бачить доцільності у просуванні в соціальних мережах свого проекту, то він втрачає величезну можливість росту чисельності клієнтів. Адже так важливо у ХХІ столітті вибудувати міцну комунікацію між клієнтом і Вами та Вашим бізнес – проектом.

SMM просування або як подружитися із власними клієнтами⠀

Щож продовжимо тему важливості побудови взаємин між Вашим бізнесом та клієнтами. Якщо говорити про СММ-просування, то це є найкращим рішенням для тих, хто хоче створити коло постійних клієнтів та підтримувати з ними зв’язок. Це дозволяє збільшити прибуток Вашого бізнесу у декілька різів, тільки через те, що клієнти бачать Вашу діяльність у соціальних мережах. Стати другом для клієнта – це основний та найголовніший тренд 2020. Чому, запитаєте Ви?⠀

Час, коли діяльність у соціальних мережах вели одиниці, які повністю займали ніші і були монополістами, вже давно пройшов. Але разом з цим масовий захід “комерції” у соцмережі спричинив зворотню реакцію, коли користувачі максимально намагаються відгородитися від тих дописів, які їх постійно спонукають щось купити або чимось скористатися. ⠀

Ми ведемо мову про тих горе “спеціалістів”, які перетворили свої акаунти на “Розетку” або “ОЛХ”. А все тому, що забувають про те , що соціальні мережі створенні для спілкування. Тому повторимось, що трендом в 2020 буде максимальне створення своїх СММ стратегій на принципах “давайте бедемо друзями” або “розкажемо про нас усе”.⠀ ⠀

Тому меньше комерції – більше людяності! ⠀

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *